Σάββατο 13 Φεβρουαρίου 2010

Μέσα στου νου μου το χαμό...

Μέσα στου νου μου τον χαμό
παίζουνε μπάλα και κρυφτό
σκιές παιδιών σε συγκεντρώσεις
χιλιάδες σκέψεις μακρινές
της μοναξιάς οι κυριακές
και των ονείρων οι εκπτώσεις

όλα γυρίζουν στο μυαλό
σαν να χορεύουνε χορό
που δεν υπάρχει κι είναι εικόνα
και όσες στιγμές έχουνε 'ρθει
χάθηκαν πάλι στη στροφή
μες τα υπόγεια του αιώνα

μέσα στου νου μου το χαμό
στης αταξίας το χορό
παλιά παιχνίδια ξεπηδάνε
μιας ηλικίας παιδικής
και μιας ζωής εφηβικής
οι ροκ οι μπάντες να ξεσπάνε

όλα γυρίζουν στο μυαλό
στην ανεμόσκαλα που ζω
με ένα χαμόγελο θλιμμένο
τα καλοκαίρια τα παλιά
χρυσός κρυμμένος σε σπηλιά
σε έναν παράδεισο αλλαγμένο

μέσα στου νου μου το χαμό
το ακριβό και το φθηνό
οι καταιγίδες, οι λιακάδες
του χθες οι φλόγες, οι πληγές
του παρελθόντος χαρακιές
και των ερώτων οι ζαλάδες

όλα γυρίζουν στο μυαλό
τι κι αν μεγάλωσα εγώ
οι ώμοι κάπως με βαραίνουν
τα χρόνια φεύγουνε, περνούν
τα όνειρα μας προσπερνούν
και πριν το τέλος μας, πεθαίνουν

γι' αυτό κι αν τρέχει το μυαλό
ένα παράθυρο ανοιχτό
και μια καρδιά που ανασαίνει
θα με στηρίζει όσο ζω
όσο υπάρχω κι είμαι εδώ
μια φλόγα άσβηστη θα μένει

γι' αυτό κι αν τρέχει το μυαλό
και τα παλιά ανακαλώ
σε μια αδιάκοπη θητεία
ακολουθώ κάποια γραμμή
να δίνω αξία στη στιγμή
το χθες στου τώρα την ευθεία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αναγνώστες

Αρχειοθήκη ιστολογίου