Σάββατο 13 Φεβρουαρίου 2010

Αγάπησα τη θάλασσα

Αγάπησα τη θάλασσα
χωρίς αρχή και τέλος
με μιαν αλμύρα στην ψυχή
γεννήθηκα εγώ

ζωή μου κι αν σε χάλασα
ουλή από μαύρο βέλος
να μου θυμίζεις μαχαιριά
σε πλοίο φορτηγό

μέσα σε μπαρ στο Λίβερπουλ
αγόραζα τη νύχτα
ζεστά κορμιά σεργιάνισα
αυγές του λιμανιού

με μια σου μνήμη, μέθυσα
με ουίσκι και ξενύχτια
ξημέρωμα σε αντάμωσα
στο δάκρυ του βυθού

στη Νάπολη ένα χάραμα
σε είδα στ' όνειρό μου
στο Μπάρι σε συνάντησα
έτσι στα ξαφνικά

στου νότου το οικείο φως
καταμεσίς του δρόμου
μου είπες ''πάντα σ' αγαπώ''
σε αρχαία ελληνικά

στο Άμστερνταμ, στο Κονακρύ
στη Μάλτα, στην Σανγκάη
με φορτηγό που χάνεται
στου Ορίζοντα την πλάνη

ταξίδια για ένα όνειρο
που πέρασε και πάει
και τώρα εξαργυρώνεται
στης μνήμης το λιμάνι

τα κύματα κι ο ήχος τους
παιδιά που ψηθυρίζουν
κάποιο κρυμμένο μυστικό
με δέος και απορία

τα μάτια μου δακρύζουνε
γι' αυτούς που δεν ελπίζουν
πίσω από υγρό θάνατο
κρύβεται μια ιστορία

θλιμμένα μαύρα σύννεφα
που σμίγουν με τη νύχτα
σ' ένα σινιάλο αφήνομαι
σκιά είμαι του χειμώνα

μες τα ταξίδια χάνομαι
στων καραβιών τα δίχτυα
μαζεύω ώρες και στιγμές
και ντύνω τον αιώνα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αναγνώστες

Αρχειοθήκη ιστολογίου