Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2013

Ταξίδια των ονείρων

Όλα στο μυαλό σου είναι εικόνες,
φαντάσματα, του χρόνου αερικά,
λουλούδια του βυθού σου και γοργόνες
στο χώμα σου φυτρώνουν μυστικά.

Σηκώνεσαι στου ύπνου σου τις ώρες,
μονάχος, δακρυσμένος και βουβός,
σαν σύννεφο που βάρυνε απ' τις μπόρες,
παλιός και κουρασμένος αρχηγός.

Τα μάτια σου τσακίζονται στα βράχια
του μαύρου, μολυσμένου και ορφανού
του χρόνου που σκορπίζει όλα τα στάχυα
σε όλα τα σημεία του ουρανού.

Αντίλαλοι των ήχων σου τα χρόνια,
παλεύουν κουρασμένα να σωθούν,
της άνοιξης που φεύγει χελιδόνια
που ψάχνουν μια φωλιά να κοιμηθούν.

Όλα στο μυαλό σου σαν θητείες,
που πέρασαν, σου φτιάξανε ψυχή,
σου χάρισαν ζωή οι αλητείες
σε αυτή τη ζαλισμένη εποχή.

Τα μάτια σου βροχή θα πλημμυρίσουν,
ποτάμια που θα τρέχουν σαν πονάς,
ζητάς τώρα τα χρόνια να γυρίσουν,
αυτά που με τις μνήμες προσκυνάς.

Στα μάτια σου ταξίδια θα σου γνέφουν
με νότες, με φιλιά και με σιωπή,
ταξίδια των ονείρων που σε τρέφουν,
σου φέρνουν τη ζωή που σου 'χαν πει.

6 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίοι οι στίχοι σου! Να σε ρωτήσω κάτι... Αν θέλεις και συ, θα μου επέτρεπες να γράψω μουσική γι'αυτό το ποίημα? Είναι πολύ όμορφο, θα γινόταν ωραίο τραγούδι. Αν δεν έχεις ήδη βέβαια γράψει εσύ και αν θέλεις, πες μου. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ευχαρίστως φίλε μου, χαίρομαι που σου αρέσει
    και αν θέλεις στείλε το στο horiatis38@gmail.com
    να 'σαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χίλια ευχαριστώ... όταν μπορέσω θα ψάξω να βρω πως στέλνω αρχείο με e-mail και θα σου σου στείλω μια πρόχειρη ηχογράφηση... Γράφω Πανελλήνιες όπου να 'ναι βλέπεις, και δεν προλαβαίνω να κάνω πολλά τώρα... Όμως το καλοκαίρι θα ηχογραφήσουμε κανονικά μερικά κομμάτια που έχουμε γράψει με ένα φίλο μου, και μαζί και αυτό... Προς το παρόν θα σου στείλω το πρόχειρο μόλις το τελειώσω να μου πεις αν σ’αρέσει, αλλιώς να γράψω άλλο... Εννοείται ότι θα βάλουμε και το όνομα του στιχουργού! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. να 'σαι καλά φίλε μου
    περιμένω
    καλή επιτυχία στις εξετάσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το έστειλα στο e-mail που μου είπες! :D Πρόχειρη ηχογράφηση βέβαια, αλλά εάν σου αρέσει και εσένα, τα καλύτερα έρχονται!

      Διαγραφή

Αναγνώστες

Αρχειοθήκη ιστολογίου