Τρίτη 26 Ιουλίου 2011

Γκέισα νύχτα

Όλη η γη μου σε μια ανάσα,
σε μια εικόνα καταστροφής,
φωνή μου πρίμα, φωνή μου μπάσα
σ' ένα τραγούδι επιστροφής.

Μια μελωδία για το φεγγάρι
να συντροφεύει τον ουρανό,
στέλνω τον ήλιο για να σε πάρει,
γκέισα νύχτα με κιμονό.

Όλος ο κόσμος μες τον καπνό μου,
μες του καφέ μου τη ρουφηξιά,
ωδή σε αγία, πόρνη του δρόμου,
ωδή στου πλήθους τη μοναξιά.

Όλη το σύμπαν χωράει απόψε,
μες των ανθρώπων την απονιά,
μάγισσα νύχτα τη θλίψη διώξε,
μ' ένα τραγούδι στην ερημιά.

Όλη η γη μου σε μια ανάσα,
σε μια εικόνα καταστροφής,
απόψε η νύχτα μου δίνει πάσα,
μ' ένα τραγούδι επιστροφής.

Όλη η ζωή μου  χωράει απόψε
μες των ανθρώπων την παρακμή,
γκέισα νύχτα τη θλίψη διώξε,
άλλαξε εικόνα και διαδρομή.





2 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο Παναγιώτη, με άγγιξε ιδιαίτερα...Ελάχιστοι στίχοι πια το καταφέρνουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστώ ΄πολύ Γεωργία που με στηρίζεις
    να είσαι καλά πάντα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αναγνώστες

Αρχειοθήκη ιστολογίου