Παρασκευή 17 Ιουνίου 2011

Μικρή μπαλάντα

Είναι η αγάπη μου ευχή κάποιου Δεκέμβρη,
ένα χαμόγελο σαν ρόδο του Γενάρη,
κόκκινη μάσκα του κατάλευκου Φλεβάρη,
κι αν θα τη χάσω θα με ψάξει και θα με 'βρει.

Είναι η αγάπη μου σαν ξέσπασμα του Μάρτη,
πότε σε ζέστη με κρατά, πότε σε κρύο,
τη μια μου λέει ''σ' αγαπώ'', την άλλη αντίο,
τη μια φαντάζει αγγελική, την άλλη σκάρτη.

Είναι η αγάπη μου της άνοιξης καμάρι,
μοιάζει λουλούδι του πολύχρωμου Απρίλη,
της κατρακύλας μου διασχίζοντας την πύλη,
θα τη φωνάξω για να έρθει να με πάρει.

Είναι η αγάπη μου βραδυά του Ιουλίου,
νύχτα που φέγγει και μου στέλνει τα φιλιά της,
έχω ανάγκη να χωθώ στην αγκαλιά της,
σελιδοδείκτης μες τα σπλάχνα ενός βιβλίου.

Είναι η αγάπη μου χορδή σε μια κιθάρα,
που παίζει σόλο σε πανσέληνο τ' Αυγούστου,
μικρή μπαλάντα της αγάπης και του γούστου,
τη ζωγραφίζω σε πακέτο από τσιγάρα.

Είναι η αγάπη μου θαμμένη στα κοράλια,
μέσα στα στάχυα του απόμακρου Σεπτέμβρη,
μες τα συνθήματα του κόκκινου Νοέμβρη,
θέλω να ψάξω να τη βρω, μα είμαι χάλια.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αναγνώστες

Αρχειοθήκη ιστολογίου